joi, 3 martie 2011

Romanii au talent

Caravana "Românii au talent" a vizitat cinci oraşe, unde au fost realizate 20 de show-uri, ce sunt transmise începând cu 18 februarie, după preselecţii, urmează semifinala şi apoi marea finală.

Pana in prezent ne-am amuzat de primele trei editii, sa vedem de ce surprize vom avea parte in continuare pana la editia finala unde aflam castigatorul marelui premiu dar si al marelui talent apreciat de Romani.

Marele premiu, 120.000 de euro

Cei mai dezinhibaţi români îşi vor arăta talentele în speranţa că vor reuşi să impresioneze juriul şi ţara întreagă, pe scenă vor urca de la copii de trei ani până la bătrâni de peste 84 de ani.

În ceea ce priveşte meseriile celor ce s-au prezentat la acest preselecţii, acestea au fost extrem de diferite precum avocaţi, asistente, farmacişti, profesori, preoţi, inspectori bancari, analişti juridici, jurnalişti, studenţi, pensionari, someri si nu in ultimul rand ,,aerieni"

Juriul emisiunii, format din Andra, Andi Moisescu şi Mihai Petre, au avut misiunea de a selecta, cele mai deosebite talente: cântăreţi cu voci incredibile, dansatori, acrobaţi sau oameni cu aptitudini deosebite, cum ar fi scrisul cu ambele mâini sau vobitul invers.

"Se spune că suntem mereu surprinzători. Da, ştiu. românii.... Dar am senzaţia că n-am perceput niciodată adevărata dimensiune a acestui talent. O să vedeţi. O să aveţi o mare surpriză atunci când show-ul va intra în emisie. O să fiţi uimiţi, n-am nici cea mai mică îndoială", a declarat Andi Moisescu.

Cei care vor sta mereu în culise alături de concurenţi, pentru a-i susţine, sunt Smiley şi Pavel Bartoş. "Am găsit talente incredibile în toate oraşele şi am văzut nişte lucruri pe care nu le-am mai vazut în viaţa mea. Mi-am dat seama că am putea concura oricând la titlul de cel mai talentat popor", a declarat Smiley.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu